Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 5 Julai 2008

ahad.

****11.00pagi.
aku ngadap lagi depan laptop ni..

padahal semalaman aku tak tdo langsung..
tido kul 8.00 pagi tadi bangun kul 10.00pagi..
sepatutnya ape aku rasa?

mengantukkan..
tapi..
mate aku segar bulat.

hurm mahu melangkah kemana arini ya.

tanya hati=duduk rumah saja lah kamu bukan sehat sgt.
tanya kawan=oi datang tournament bowling arini ape lar ajk tak dtg.
tanya kupu2=balik kg jom.nak jumpe fikri.
tanya ibu=duduk rumah.kang mcm2 sakit malam kang.
tanya diri=tak tau.

skrg pukul 11.30 aku masih atas katil..
kepale kosong kalau aku bangkit skrg ..
kemana agaknye aku ye..

**arini awak ade tournament bolakan?
**klo tidak semalam kita keluarkan?
**dr khamis dah janji nak tgk wayang cite sepi same2kan?
**tapi jumaat kita gado..
**awak senyap dr jumaat sampai saat ni..
**hurm takpe lar.
**jage diri men bola elok2 awak tu bukan kuat sgt.
**mudah demam.mudah sakit.



**sy rindu sgt ='(

Tiada ulasan: