Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 5 Julai 2008

sial.

hati.
pedih.

selalunya, aku mampu lepaskan sakit pedih hati ni dengan.
MENANGIS..
kerna orang kate tangisan penguat jiwa..

tapi kenape..
tuk kali ini ..
kamu tak mahu keluar wahai airmata??

mane pergi?!

tolong lar aku..
aku ingin menangis malam ini..
biar aku penat menangis..
biar aku boleh tidur dengan nyenyak..
biar mata bengkak..
biar semua sesak.beban.pedih dihati ini.
lepas bersama airmata itu!

tolonglar hati ini sebal!
pedih!sesak!lemah...
badan ini mengigil menangung sedih..
jiwa aku tak tertahan!
aku dah tak mampu nak tutup pedih luka hati ni!
kenape aku tak boleh menangis!!
mane pergi airmate!
kenape begitu kejam!

kau beri aku rase sedih!sesak!luke kat dada ni!
tapi tak beri kan aku air mate..tuk menagis..
biar aku puas meraung macam selalu..
sampai penat..
sampai sesak..
sampai lelah..
sampai aku tertido dengan esakan kecil...

biar paginya aku boleh bernafas lega..
dan berfikir kenapa aku menangis malam tadi..
kerna telah ku lepaskan bersama airmata itu dengan seksa pedih yg kutanggung..

SIAL!! mane airmate!!!!!!!!
aku dah tak tahan!!!!!!!!






*kadang-kadang badan kita berlaku kejam kepada jiwa kita.
-adekah aku gile?meminta tangisan?...

Tiada ulasan: