Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 5 September 2008

batu.

pedulik.

mungkin hati awak tuhan jadikan dari batu.
terlalu keras.
terlalu tidak kasihan.
hurmmmmm.........

saye disini demam panas suda masuk hari ke 4.....
rase nak tercabut hidung.rase longgar semua sendi hurmmmm.......
saye beritahu awak awak masih begitu senyap disana...
awak tak kasihan ke awak dengan kekaseh awak ini????
kenapa awak begitu kejam......
apa silap saya buat awak tak memperdulikan saya berhari-hari......
ditelifon tak diangkat .
di mesej tak dibalas..
suda mahu putus urat kepala memikirkan apa silap saya lagi kali ini awak........



jika takdir tuhan cabut nyawa saya malam ni.......
awak masih dengan hati batu awak itu kah?..








saya sakit..
sgt sgt perlukan awak....

Tiada ulasan: