Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 13 September 2008

syaiwan semangat.

kenape syaiwan?
ahahah hanya yg berada didalam kereta ketika diputrajaya je tau..
bongok.nye pemberi name eheheh.....



waahhhh arini daku rase mahu jadi baru.
mean semangat baru yg diberi nama syaiwan itu.
=)

kepada hencek razak sahabat saya =)
terima kasih diatas segala kata-kata dorongan yang diberi.
tidak pernah jemu hencek mendengar..
tentang permasaalahan yang sama.
sedangkan hencek&saya sedia tahu akan sakitnye saya tiap kalinye nanti.
hencek tahu saya degil mahu sakit itu..
saya kata konon saya kuat ..
saya kata saya okay tapi hencek tahu saya tipu..
hencek dengan pakse hati terima&sokong apa saja keputusan saya =(
hencek kata asalkan saya bahagia.asalakn saya happy.hencek terus memberi semangat tapi masih mengingatkan saya supaya bersedia dengan apa pun perasaan selepas itu.
tidak seperti yang laen..menolak,mempersoalkan keputusan saya tanpa fikir hati saya.
bila saya bahagia berkongsi cerita ttg perasaan bahagia ini..mereka mencebik bibir memaling muka mereka merasakan takkan lama hurm..tidak ada rasa hormat tentang perasaan saya..inikan perasaan saya kenapa perlu mereka runtuhkan seperti meludah hati saya huh begitu sekali sakitnye saya rase setiap kali mereka begitu hurmm..
bila saya jatuh bila saya sakit kembali ..bila kebahagian itu tidak lagi digengam oleh saya..
lihat kawan-kawan saya bertepuk tangan kerana mereka rasa meraka menang.kerana mereka rasa mereka betul.
dan mereka rasa saya bodoh menerima sakit berulang-ulang kali..begini kah kawan?
berlainan dengan hencek ='(
meminjamkan bahu.menjadi telinga,
mendengar dengan penuh tumpu seperti baru pertama kali saya bermasaalah begini.
begitu berhati-hati menasihati saya supaya saya tidak lagi terlalu kecewa supaya tidak lagi saya rasa tak berguna supaya saya tidak terasa yang saya tidak tersilap..
hencek tidak pernah jemu mengambil tahu..bagaimana saya,gembirakah saya.
jika saya tidak didalam zon yang hencek kehendaki.hencek akan sentiasa ada untuk saya.

terima kasih hencek =)
hencek sahabat saya=)
sahabat terbahek yang pernah saya miliki =)
hencek suntik satu semangat kepada saya =)

saya harap saya kekal dengan semangat itu insyaallah ..


doakan saya ya hencek razak aka wan boloq =)

Tiada ulasan: