Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 22 Januari 2009

surat untuk tisya sayang.

dear tisya sayang,

kenapa tisya sayang mcm kurang sihat?mlm tadi tisya sayang beremdam lagi eh?cukup-cukuplar tu tisya sayang dah naik kecut badan tu..naik sejuk badan ni tanggung bile tisya sayang mcm ni..tisya sayang tak kesian ke dekat tuan badan tu?penat die nak layan tisya sayang..mungkin ni dah jalan nyer redha jelah tisya sayang?jangan paksa dia lagi tisya sayang just lepaskan..badan ni,jiwa ni dan semangat ni minta tisya sayang redha dan lepaskan..biar dia berbahagia dengan hidupnya dan tisya sayang kita cuba cari bahagia kita..tuhan tu masih ada untuk kita tisya sayang....jika benar tisya sayang cintakan dia tolong lepaskan dia..mungkin bahagia dia bukan dengan kamu wahai tisya sayang..


salam qaseh,
faisya riza












p/s:aku sedang bermonolong dengan hati aku.sile jgn tanye aku.

2 ulasan:

saudagar gaRAM.. berkata...

cakap kat tisya,sabarlah..

fasya berkata...

die kan hati mane kenal sabar.
die takde otak nak pk.. ='(