Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 3 Mac 2010

Pandai

Maki orang lain minta maaf dekat orang lain..........
Ucapkan maaf tu mudah tapi untuk memaafkan tu yang payah
Maybe kite kate sudah maafkan
tapi kesan luke tu masih berbekas jadi tak mungkin memaafkan tu satu perkare yg seratus peratusnye ikhlas cuZ kite tak mungkin dpt lupekan 100%..kesilapan itu....





Aku manusia biase takpernah berbangga dengan menang or kalah aku dlm sesuatu perselisihan..aku juga manusia biasa yg tak pernah sempurna..yg sentiasa ada bisikan2jahat menemani..even kamu tak mengucapkan maaf buat aku tapi jauh dihati aku ni maafkan kamu..dulu rase hormat ni100% mmg buat kamu tapi sejak kejadian tu aku dah tak mampu beri hormat seperti dulu...seperti kate aku tadi aku manusia biase yg takpernah sempurna cube utk ikhlas memaafkan tapi hati aku masih berbekas pedih sgt kate2 kamu buat aku hmmm keadaan takkan same mcm dulu..aku rase ini yg terbaik buat aku...maaf saudaraku..hati aku sudah tawar untuk jadi seperti kite2 yg dulu..yg boleh bergurau sebda bertepuk tampar menumpang bahu dikala susah hmmm segalanya tidak mungkin..aku perlu jaga hati aku supaya kamu tidak henyak hati aku lagi maaf saudaraku...seribu kali maaf....

Tiada ulasan: