Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 22 Julai 2010

trip to PD part 1 (malam makan2 steamboat)

pabila si batak bertemu si jakun.
ini adelah sosok yg dijumpai di persisiran pantai pd..seram bukan?jangan bimbang beliau tidak merasuk manusia ..

comel an an an?

oii budak mak mane?

beruk mak yeh yang dicari selame ini..

budok ni lagi mak ko mane hah??!!anak sape lar yg terlepas ni..

sosok yang sedang sawan angin..
mamat ni bujang lagi tapi _____________________ sedah punye muhahhaha

mamak asik ko je yg aku tgk amik makanan eheheh

excited neh gmbr ngan fahrin ahmadd bbluuweekkkk muntah nanah aku ahhahaha

auuumm auumm udang tu kan?


oke salmah (bukan name sebenar) sile jage perangai ko tu dah 25 tahun.. ahahah


tetibe je depan kamera aku tterrrlebiihh rajin .. menantu sapa ni?

aku tak faham kenape mamat2 ni muke semua terkejot? aku ni comel sgt kot? muhahahhahaha


laratkah anda makan jika aku lar penyaji makanan nye muhahahhaa


steamboat masak kepale kamil.mamak ape motif ko posing tunjuk lengan??
(17hb julai 2010)

Tiada ulasan: