Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 7 Disember 2010

KAWEN-make up.(akad nikah)

TARIKH : 20 November 2010


MASA : 9pagi


ACARA : Akad Nikah


Dalam banyak-banyak bende mase majlis kawen aku.aku just pentingkan satu bende ni je. =)
jurumekap..


3majlis yang berlangsung.jurumekapnye lain2. bukan sengaje nak buat camtu tapi terpakse sbb org yang sepatutnye make upkan aku utk semua majlis ade majlis lain yg dah ditempah awal.


aku just dapat die make up mase majlis nikah je si BOSCO RYZAL. aku dah pernah guna khidmat die..aku suke die sbb die make up mate aku cantik =) nampak nyumnyum...












p/s : even mase nikah ni ramai yg complain aku nampak gelap.tapi majlis kawen aku berjalan lancar jadi ALHAMDULILLAH..


Tiada ulasan: