Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 17 April 2011

cuppycake

setelah kejadian letupan kat opis haritu aku diberi cuti sakit selame 2 hari (bab meletup ni nanti aku cite k) ni aku nak cite pasal terlebihnye kerajinan aku pade hari kedua aku cuti.aku buat kek setelah sekian lame tak buat teehhheee



ni antarenye kek yg dah siap tapi motif utame aku tulis belog bukan nak ckp mcm mane care2 membuat kek ni tapi care care memakan nye dengan vetul dan nikmati kek itu setiap kunyahan hahhahah



sedapka? mule2 kite kepak2kan bekas die..mmg menatang ni khas utk dikepak2 camtu ok..









kemudian kite angkat dr bekas tadi cube tgk melelh air liurkan? teehhhee..(aku mmg saje jahat hati buat korang teringin hahahah)






kemudian jeng jeng jengggg



kunyah pelan pelan nikmati setiap biji topping tu sedappppp weyyy tak tipu ni..



tak terkate nikmatnye jadi aku terus kunyah lagi tanpe perasan mak mentua lalu skalipun hahhahah






p/s sile jeles hahahhaha

Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: