Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 2 Oktober 2011

selere petang

hari ahad yang tak seberape nak cuti ini,aku terime tetamu dalam keadaan kelamkelibut.mane taknye ngah golek2 atas katil pukul10.30 mak mentua telefon sedare nak dtg rumah.nak mintak tlg ibu die nak balik kg jadi T_____T ape lagi sekilat(yeke laju?cam tipu je) mandi2 singah giant singgah carefour beli brg2 (selit jap;mak mentua kate ayam dah naik harga 9hengget sekilo haih tadi kat carefour 6hennget je mak..rugi.rugi.rugi.ingat nak bela ayamnlepas ni la..biar momoy yg jage hahaha) ok berhenti mengarut.
sambung sampai rumah dalam kul 11.30 keluarkan brg pelbagai cari periuk pelbagai aku mula masak pukul11.45 4ekor ikan siakap masak sweetsour,ayam 40 ketul ye bukan ekor tau.klo 40ekor meninggal aku hari ni jugak ha ha ha(ko kenape tetibe gelak?)ayam tu goreng berempah je jadi senang siapkan dulu ikan tu baru ayam skali tetamu sampai pukul 12.30 camtula aku baru nk goreng ayam jadi cam lege sket ;) sebab yg utama sudahh siap.sambil goreng ayam aku masak dayur baby kailan masak cendawan..alhamdulillah licin semua makanan no komplen komplen.


bile semua sudah balik org paling letih adelah org ini.



aku pun heran bagai die yg masak.dengan sepoi sepoi hujan sekarang ni makin kuatla enjin bot nye berbunyi wakakaka
aku letih tapi tak ngantuk jadi nak melayan nafsu tekak aku buat ini ^___^


cekelat oleh kerana mesin cekelat fountain aku patah T_____T jadi panaskan ceklat atas boiler je ;) rase nye same je kot ennakkkkk sunggguh



cicah marshalmelloowwwww...


biskot jejari ceklat ye bukan jejari runcing cuz jejari aku pendekpendek tiut miut gitu hahahaha

sekian sahaja repekan saye kali ini nanti nantikan cerite makan makan dirumah saye diharibraye lagi nantibye aku cerita.(kejap saye kejap aku??) pening sudah.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: