Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 10 Januari 2010

titik tamat.


curang.

jalang.

penipu.

semua tu buat aku
istimewa dari kamu


terima kasih.



'dulu beriya-riya mahu bila dah jadi macam ni tinggal mcm tu je'

"jahatnye ko ni"

"perempuan kejam"


ini telinga aku tanggung ucapan ikhlas
buat aku dari orang keliling kamu dan juga aku..


terima kasih sekali lagi..



aku telan semua kata-kata orang kepada aku.


hati aku?
perasaan aku?



tidak mengapa aku sudah biase sakit mcm ni..
kamu pun sedia maklumkan..


bertahun-tahun
menjadi pesakit tegar tentang
cinta..

yang peliknya pada orang yang sama..

hanya kamu saja yang mampu buat aku nangis..
ya tahniah kamu mmg juaranya..

berkali-kali bukan?

cuma mungkin dah terlalu imun dengan sakit cinta ni..
buat aku muak untuk teruskan rase sakit ni..

maaf dengan apa yang mahu aku sampaikan ini..


bosan bukan bila asyik kita disalahkan?

bosan bukan bila tiap kali bermasaalah kamu hilang mcm tu je..

bosan bukan dilabelkan layak dan tidak layak?

bosan bosan bosan bosan..



kesimpulan aku bosan kamu tak pernah berubah..


mungkin banyak sangat hati ni pendam ..
terlalu lama bersabar..
luka tu makin dalam..
luka tu makin besar..
mungkin silap kamu kali ini kecil..
tapi hati aku dah tak mampu nak terima..



maaf maaf maaf maaf maaf maaf
maaf maaf maaf maaf maaf maaf



aku cuma manusia biasa
yang ada tahap kesabarannya
aku dah tidak mampu..
dengan rela aku lepaskan....
apa yang terjadi antara kita..
siapa punca siapa salah siapa benar.
cuma aku dan kamu sahaja yang tahu..
cukuplah sudah tidak penting bukan?
aku dengan kehidupan aku...
begitu juga kamu..
aku mohon kamu juga lepaskan aku secara rela..
moga kamu juga hidup baik baik..
aku sentiasa doakan yang terbaik buat kamu..
jaga diri maaf jodoh kita cuma setakat ini..
kita hanya merancang tuhan yang menetukan..
selamat tinggal mr Shen.
p/s:please stop asking about him.




Tiada ulasan: