Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 17 Februari 2010

On d way hari kenduri


Ya aku tau lagi beberape bulan aku akan lepaskan zaman bujang aku huhuhuh (susah ar nk market lepas ni) tapi persediaan awal tu pentingkan kawan2 eheheh (kenape tetibe aku jadi pengambil tahuaannn ni??) matang fasya matang jgn nak meraban jauh2... Ok warming up nye bunga pahar :) sile lihat aktiviti dibawah cuz aku malas nak taip ehehehe











Bunga pertame yg dpt disiapkan selame setengah ari yaa bravvoo bravvoo buat dua org kat bwh ni --->>>>












Puan yos aka makcik aku..org kuat bab bunge2 ni (bodekk sket ekek).











Puan sam aka Ibu ku syg....(Ibu bodek pakai aircond plak ahahahahah).











Yg tepi pembuat bunga ni ialah penyokong2 aka tukang sorak ahahahahah sampai ke pagi mereka2 ni mempokerkan diri ahahahahah











Ini pembantu peribadi aku sibudak cantik aloyaaa....











Ni penyanyi latar yg tau satu cord je iaitu eeeeeekkkk eekkkkk ekkkkk aduyaiiii nangisss je budak ni muhahhaha



Tiada ulasan: