Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 2 Mac 2010

Pakcik william

On diet tapi pakcik william mencabar keimanan kedietan aku ...



Layan wehhh elok utk org yg kerempeng2 yg nak mengemukkan badan macam aku ni...ehehhe



Mashed potato aku rase ni je yg paling murah pakcik wiiliam taruk harge 5hengget jer..layan ngak pakcik william mmg kej dengki bile time2 aku tgh kedietanlar ko perkenalkan dirikan???!!!



Nasi goreng ketam speacial kat kedai pak cik william shheeddaaapp ok sooo deliciiioooouuussssssss uuhh i like..ketam die kecik2 pastu ko boleh mkn dgn kulit2 die sekali..menangis if ibu aku tgk anak die ni melantak menatang2 ni mlm2..ahahhaha ibu kakak teraniaye ibu akak dipakse makan dicolek dibawa ke kedai pakcikk william ni..dengam duke cite nye aku makan makanan2 yg sodap2 ni...di waktu mlm selepas pukul lapan bukan salah kakak salahkan tekak akak ni yg tamak..org tamak selalu untung muhhahahah...eh aku lupe cite pasal air plak aku order eh silap aku dipakse order air manggo blended..yg bestnye dlm air manngo tu ade mcm2 khazanah laici pastu bentuk2 4 segi tu aku takpasti ape yg pasti aku boleh telan dan sangat pasti bukan menan lego pakcik william letak..



Yg kecik tu yer air yg besar tu org ni yg minum yg mencolek aku dan memakse aku mkn makanan yg sodap2 ni huh jeles dengan kedietan yg sedang aku lakukan lar tu...



Inilar orgnye yg
Menjeleskan kedietan yg sedang aku tempuh ini!!!..............




ps=Puan pencolek bile mahu colek saye lagi???sy mahu dipakse utk mkn makanan lain pule bulehhh???

Tiada ulasan: