Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 19 September 2010

hidayati basirun.

CINTA ITU MEMANG BUTA,PEKAK,TULI DAN BISU
CINTA ITU DISAYANGI DAN MENYAYANGI
tapi jangan lupa .. ia juga
CINTA ITU DISAKITI DAN MENYAKITI
sahabat-sahabat kesayangan..
pilu hati tiap kali kau telefon dengan suare sengau2 sendu2 kau tu..
sampai aku jadi hafal dengan kisah cinta kau yg bertahun-tahun dengan dia itu.
kau selalu kata kau tak bahagia dengan dia.
dia terlalu amik mudah tentang kau.
terlalu suka sakiti hati kau.
egonya dia lebih tinggi dari diri nye sendiri kot..
betul tak aku cakap?
belom kawen lagi tapi dah berbaldi2 airmata kau kuarkan kerna die,aku rase klo kau jadi kawen mau kaya kau boleh buat kolam air masin ternak ikan masin erkkkkk tetibe hahaha..
yang tanggung kau,yang pikul beban perasaan semua2 ni semuanye kau.
tak kire skrg or hari2 yg kemudian.
keputusan tetap kau yang buat.
aku sebagai sahabat cuma ini je yg aku mampu bagi semangat dan kata2 nasihat.
jangan kata tidak boleh. jangan kata kau takut.
jika die tidak ada dengan kau.
jangan lupa keluarga sahabat handai semua ada tuk teman kau sayang..
aku dan kau bukan tuhan tuk aturkan pilihan kita mesti begini dan begitu..
kita hambaNYA..hanya mampu meminta pertolonganNYA.kau lebih arif bukan?
sudah bertahun-tahun hidayati basirun,
umur kite dah nak dekat sgt dengan 30an sudah.
aku sayang kau ..
sebab tu aku nak kau sedar kau tak layak dilayan seperti mana die layan kau..
percayala akan ade someone yang akan layan kau as perempuan aka kekasih pujaan hati(hebat ayat pujuk aku ni )
love u ty =)

dah lar taknak banyak2 nangis lagi..cuz zaman nangis2 aku dah lame berlalu dah tak dpt teman ko nangis dah hahaha..takut selalu nangis .. cepat plak ko jadi embah yati hahaha betul ke ayat aku ni?

3 ulasan:

Poyaty berkata...

sayang, thanx a lot

yess i noe, i noe. i have to decide

n i will someday.

i love u so much

thanx coz being there for me. n always there wen i need u

muahx

Tanpa Nama berkata...

entri kali ni memang rase mcm sama sangat dengan apa yg saya alami. faham benar saya tentang apa yg hidayati rasa. sampai tahap semua kawan2 dah malas nak dengar luahan hati tentang perkara yang sama sebab kita masih di takuk itu. tapi hati kita hanya kita yg tau kan yati?

cik fiza berkata...

cinta itu indah tapi cinta itu menyakitkan.....