Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 19 September 2010

karung guni besi

manusia itu berubah bersebab bukan?.... sama seperti aku..
jikalau dulu hati aku mudah benar rasa pecah,mudah benar terluka,mudah simpati,mudah benar rasa syg,mudah benar percaya..bila aku sudah syg manusia itu aku syg betol2 aku jaga betol2..tentang sayang tentang cinta. tak kira samaada kata2 itu dari lelaki,sahabat,kawan-kawan ataupun darah daging..

adatlar manusia jika aku tak alami semua tu..
mungkin aku masih hanyut dan MANJA sgt..lalai dengan kesempatan-kesempatan yg mereka2 ambil..
terima kasih PENGALAMAN.

berhenti salahkan aku..
aku disakiti..
lalu jika aku menyakitkan..
JGN SALAHKAN AKU!

tapi kini aku tak begitu.
sumpah!aku baru sedar yang keadaan sekeliling banyak merubah aku.
sumpah aku mmg benar2 sudah berubah..
perasaan aku susah nak rase sekarang..jikalau dulu tgk iklan petronas utk hari raya airmate aku dah meleleh2 banjir..aku dengar lagu jiwang leleh punye pun aku rase kosong...aku rase aku dah hilang segala jenis perasaan yg cepat tersentuh dulu..
pelikkan?maybe cuz dulu2 aku dah terlalu2 selalu rase sakit kot?
aku cube pure2 rase sedih tapi KANTOI tak jadi hahahhaha

tapi yang paling risau...aku takut tuk rapat dengan orang..
ini kenyataan..
aku mmg buat benteng perasaan utk tidak terlalu suka,syg,suka,suka dan suka...
kerna aku takut orang tu akan hilang dan aku hanyut lagi...
aku dah pernah lalui hilang ramai sgt org yg rapat dgn aku..kekaseh,sahabat,darah daging,kawan2..
mereka2 masih ada depan mata tapi suda tidak ada senda gurau seperti dulu..sudah tidak boleh begitu..sakit...
aku dah tidak mudah percaya orang, aku sudah tidak mudah sygkan orang tapi aku sudah mula mudah bencikan orang..mane pergi aku yang dulu ya?

tak kisahla.
tak penting.

tipu klo aku tak rindu kenangan dulu2.
buat kau yg kite berpasangan bertahun-tahun.kau sakitkan aku aku sakitkan kau.fair.
buat kau yg juge membesar bersama-sama,keje pun pernah sama2,bile ada aku ngan kau mau pecah rumah dek gelak tawa kita je.tepuk tampar gurau yg melampau2 berguling2..bahase2 pelik yg kite reka tapi semua nye lucah.jimbit jimbit.
buat kau yg terakhir.pelindung aku ibarat kakak aku.dulu seat sblh aku mesti tmpt ko.mase tu kete kancil casper.ade duit ke takde duit ke enjoy je keje kite susah senang kite same2..

jika aku rindu korang2 ni..
aku tutup lampu tido.
nite!

maaf semuanye sudah aku bungkus kenangan2 ni dkt

KARUNG GUNI BESI.siap seal ok
don woorry bebeh.
chow.

Tiada ulasan: