Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 13 Jun 2011

rimau bersantai

hujung minggu yang lalu..bawak momoy tgk cite hantu..eh eh kau kenape ca?



motif utama die posing macam ni aku tak dapat nak kesan sawan ape die tetibe duduk depan aku mcm ni.




dah macam tugu singa yg kat sunway pyramid dah aku tgk mohd momoy ni.



die spesis kucing pengeli.geli nak jalan atas rumput geli nak jalan atas air geli segalagalanye.



aktiviti mencium segala bau daun.bagus mohd momoy ni.sat g ko tgk die buat ape kat pokok2 ibu aku ni.



die makan tanpe belas ikhsan.sian pokok ibu patutla mati diseparuh jalan tak pernah subur pun.









sedap ko posing kan mok?pastu ko masuk rumah abes segala binatang ikut kau lekat2 kat bulu tu.segala sampah pun ade huh!



blagak sungguh bile die dpt keluar..



ni diwaktu aku ajak die masuk rumah cuz dah magrib takut kene sampuk plak ko ni mohd momoy.



die buat tak layan siap paling muke lagi.tp kan gambar ni aku tgk mohd momoy ni dah mcm sugar glider dah ha aha ha



;) sekian berita ttg gemok itu.post ni diminta oleh kengkawan yg rindu akan si demok ini ;)



meoww meowww

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: