Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 29 Jun 2011

stalker

sini ade macam-macam jenis stalker.

antaranye:

1) hanya intai tanpa membuat apa2 tindakan.cuma lihat dan tgk je.
2) intai dan hebohkan dekat org lain sambil jadi BATU API.


bende ni umun tak perlula sesape nak terase or nak meLAHAR tibe2.cuz aku pun stalker jugak tapi spesis 1)..

setiap blog adelah hak pemilik blog.die nak tulis ape pun pasal keje baru die ke??tempat tidur die ke?pasal kawan die kawen lari ke?itu hak die selagi die tidak menyebut nama org-org yg berkaitan.

aku pun kadangkadang hairan stalker yg aku tak kenal pun die sape tak pernah kesah pun kewujudan die tapi tetibe die nak mencanang2 cerita aku.perlu ke jadi pegawai penyiasat tak berbayar? ade ke aku usik pasal kau tu?loser gile la org org yg macam ni.

sana sini nak buat musuh.hadap sangatla perangai mcm tu.


p/s: aku tahu kau baca.jangan sebuk boleh?
sekian.

- Posted using BlogPress from my iPhone