Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 13 November 2011

jawaban buat sahabat.

Bagi aku Orang asyik mencari kelemahan orang lain adelah orang yang tidak bahagia dengan kehidupan dia.


Lama aku tak hapdet belog tetibe hapdet entry sentapsentap mesti korang tak suke.aku pun tak suke tapi tula..just nak share sambil bagi hint dekat stalker yg mmg terang terang stalker aku cuz nak tau hal kawan aku.


Hi awak, alhamdulillah dah berhijab dah awak sekarang.tapi kenape luaran awak je yg awak cantikkan? Kalau dalaman awak.cantikkan sekali kan lebih molek..

Kita orang perempuan tau sepatutnye kita jaga hati sesama perempuan.lagipun setahu saya sahabat saya tak pernah sakitkan hati awak.sebenarnye tak pernah peduli pun pasal.awak sekarang ni cuz dia dah alhamdulillah bahagia dengan jodoh dia dan tuhan halalkan dah hubungan diaorang.

Awak duk kutuk-kutuk dia kenape ye?cemburu eh? Sabar masa awak awakan tiba juga kami orang dekat sini doakan jodoh awak dengan kekasih yg awak sanjung sanjung tu.kan lebih baik awak fikirkan macam mane langkah seterusnye nak bahagia mcm sahabat saya dari awak duk sibuk cari kelemahan sahabat saya dan pasangan nya?


Mungkin pada mata awak mereka ni buruk dari segala segi tapu awak lupa agaknya siapa penciptanya? Yang awak duk hina-hina tu awak ibarat hina Penciptanya..


Kekasih awak mungkin lebih afdal dalam bab kes hina menghina ni hukumnya apa.lebihlebih lagi awak dah berhijab sepatutnya lebih arif dari kamiorang yang pada mata awak lemah dalam bab agama ini.


Takpelah awak kawan saya kata moga tuhan bukakan pintu hati awak dan bersihkan hati awak dari segala sifat hasad dengki.


P/s: Allah swt maha mengetahui if awak deny ape yg awak tulis kononnye tak tuju dekat sahabat saya.awak hadapla sendiri nanti.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Tiada ulasan: