Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 24 November 2011

cari jodoh.

ini adelah Mohammad raffiq a.k.a apit iaitu sepupu aku. Dia anak sulung dari 3 adik beradik. minggu lepas adik yang keduanya kawen. ini bermakna Langkah bendul tapi ape adehal lelaki memang selalunye akan kawen lewat.persoalannye kenape aku tetibe nak tepek muke sepupu aku yang semangat alhamdulillah ni. jawapannye suke hatii akula hahahaha



takdela...marah pulak.





aku tepek muke ko apit sebab moment yang aku tak dapat lupe kat majlis kawen minggu lepas ialah bila abang apit kite ni request lagu cari jodoh (wali band) untuk karaoke.paling bestnye turn apit nyanyi selepas pengantin menyanyi.herannye sewaktu sang pengantin menyanyi orangkeliling just tepuk dan tengok je.tetapiiiii....



bila time apit menyanyi lagu cari jodoh tu semua dok sorak menjerit2 siap makcik-makcik die naik pentas karaoke lagi nyanyi same-same.semua dok kerumun depan die hahahaha..



rase macam manisssssss je



yelaaa for sure sepanjang majlis orang asik bertanye die.ko bila lagi?



jadi inila cara dia melepaskan stress nye aku rase hehehe.


kadang-kadang ko ni comel la apit (oke muntah sekarang hahaha)



aku ade foto mase beramai-ramai nyanyi kat pentas tu tapi dalam kamera yang hilang cabelnye ntah mane ku campak kan jadi tempek muke retis ni je lar...



ku sentilkan sekali lirik lagu cari jodoh yang apit rasekan memang untuk die.



Lirik Lagu Cari Jodoh Wali Band



Apa salahku apa salah ibuku



Hidupku dirundung pilu



Tak ada yang mau dan menginginkan aku



Tuk jadi pengobat pilu



Tuk jadi penawar rindu



Tuk jadi kekasih hatiku



*Timur ke barat selatan ke utara



Tak juga aku berjumpaDari musim duren hingga musim rambutan



Tak kunjung aku dapatkan



Tak jua aku temukan



Oh tuhan inikah cobaan



**Ibu-ibu bapak-bapakSiapa yang punya anak



Bilang aku aku yang tengah malu



Sama teman-temanku



Karna cuma diriku yang tak laku-laku



***Pengumuman-pengumuman



Siapa yang mau bantu



Tolong aku kasihani aku



Tolong carikan diriku kekasih hatiku



Siapa yang mahu



***Ibu bapak punya anakBilang-bilang aku aku yang tengah malu



Sama teman-temanku



Karna cuma diriku yang tak laku

Tiada ulasan: