Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 19 Disember 2011

follow me @wifefarid

hari ni hari cuti sakit.yaaaaa aku sakit..kadangkadang penat rasa sakit tapi dosa kalau aku merungut kan sebab kat luar sana ada lagi berganda ganda orang sakit dari aku..doa-doa la kawan kawan aku cepat sihat ya.. terima kasih hanya allah yang dapat membalasnya..dugaan.
sebenarnye aku bosan duduk rumah sorang sorang golek golek atas tilam layan rasa sakit..ini kuat sikit pun cuz baru dok telan ubat jadi amik kesempatan tulis belog yang dah bersawangggggsawangggg ikut mood je nak taip...
well sudah la kau nak berjiwa jiwa pulak mari ke entry sebenar..


ini suami saya sudah setahun lebih sikit die menjadi suami saya.(motif kau?) hahahaha.. cenggini hari aku bosan sambil sambil layan sakit aku dok gatal tangan usik twitter aku tu punye nama.dulu masa bujang nama twitter aku fasyamomoy.sekarang dah kawen dah rasa matang sikit terasa macam aku patut tukar nama tu ke..................................

@WIFEFARID

terasa manissssssss (baca perkataan manis tu dengan membuka mulut lebar lebar.sambil ketap gigi penuh emosi)

Tiada ulasan: