Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sabtu, 28 Januari 2012

deactive facebook

                          Me:2012.


Kerana suatu nazar aku deactive fesbuk selama 3bulan.


Memangla bosan tiade fesbuk.sebab

Takde gosip

Takde ape nak diintai

Takde bende nak diumpat.


Eh nape.semua mcm yg buruk2 je ni hahahaha


Memang banyak keburukannye fesbuk ni.

Suami isteri boleh cerai

Adik beradik sepupu kawan boleh gado sebab fesbuk.


Aku dah tempuh dengan sepupu aku dulu.

Gado besar sgt.sedih.

Tapi masa tu pengubatkan.

Alhamdulillah kiteorg semakin ok.

Moga rapat seperti dulu.


Tapi seriusly lepas tutup fesbuk sementara ni.

Aku mcm aman damai.

Takde bende yang menyakitkan mata dan hati.

Hahahaha

Kurang dosa aku rasa.


Ada yang nasihat klo mcm tu lebih elok aku tutup sampai 9bulan. .

Itu masih difikirkan.

Sebab aku ni penagih tegar updates status fesbuk hahaha.


Semua dok mencarik aku heran kenape aku tutup.


Nanti ya kawankawan.


Klo nak cari aku g twitter aku eh follow je @wifefarid..


Jumpa di sanaaaaa.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan: