Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 4 April 2012

Mine versi jiwang.



























 Jujur aku cakap perasaan cinta pada suami datang selepas kami di ijabkabulkan..sebelum ini aku hanya sekadar suka sebab dia kawan lelaki yang paling baik aku pernah ada. dia lelaki yang cinta kan aku bertahun-tahun dan sangat sabar dengan aku juga bertahun-tahun.dia pernah bersama dengan orang lain tapi percaya atau tidak dia sentiasa ingat aku.ini bukan dari mulut dia yaa ini dari orang lain yang pernah berkawan dengan dia.orang lain itu kata jika dia dengan mane2 perempuan lain pun die tetap ingat aku. mungkin ini dikatakan jodoh.
bagi pihak aku pulak dari dulu aku selalu tolak dia..sebab dia terlalu baik. aku takut dengan lelaki baik. pelik bukan?sebab rasa macam aku tak layak untuk lelaki sebaik dia.tapi dia tak pernah putus asa tak pernah sekali pun marah dengan apa aku buat dekat dia.
akan tetapi Allah itu maha adil .. dia jodohkan kita dari usia kita 4 bulan dalam kandungan ibu.

aku bertuah bersuami kan dia. dia terima segala buruk baik aku. cuba adakan yang terbaik buat aku. dan rasa sayang dia dekat aku tu sentiasa aku rasa. aku tahu dia sayang aku bertahun-tahun.

dan jujur sejujurnya cara dia layan aku buat aku rasa paling istimewa di mata dia. ini bukan ayat bodek ini luahan aku (if korang rase nak muntah g click page lain)..

dan demi Allah.. aku sangat cintakan Mohd Farridh ..seikhlas-ikhlas hati aku. hanya cintakan die sorang..

ikhlas,
faisyariza.

p..s: aku bukan la jiwang punye kaki.suami pon selalu kate aku ni kayu takde perasaan.mungkin ini lahir sebab hormon mengandung jadi salahkan hormon mengandung aku ni hahahaha.

5 ulasan:

Syazni Shamsir berkata...

Alhamdulillah....

moga dgn kehadiran cahaya mata bakal lahir makin tambah kasih sygnya...;).


***really sweet gbr2 awak...***

Unknown berkata...

amin
fasya pon doakan syazni jugak.

=) tq syazni.

.Si SePEt . berkata...

ala sweetnye.comel jek :))

.Si SePEt . berkata...

alaa sweetnye.comel jek. many happy return to both of u.amin

Unknown berkata...

hi myra =) hehehe
tq ;)