Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 31 Mei 2010

Tentang PERASAAN.

sudah lama tidak membebel disini..sudah bersawang-sawang tahniah =(
mengaku yaaa aku sangat PEMALAS.

tibe- tibe aku terase share some feeling yang aku rase sekarang..
sekarang if aku buka MUKA BUKU kawan-kawan hampir semua nya sedang menuju ke arah kahwin, sudah kahwin, sudah beranak dan sudah beranak-ranak tahniah..
aku tumpang happy dengan cerita-cerita dieorang.

CEMBURU?tidak aku takde perasaan tu pun.
KECEWA?entah aku pun tak tau perasaan kecewa tu mcm mane ya?

YANG AKU TAHU HATI AKU KOSONG.
aku memang sudah menjadi tunangan orang.
tetapi.....biarlah rahsia dulu yaa....
aku cuma takut mahu kongsi perasaan-perasaan yang belum rasmi ini lagi...

Tiada ulasan: