Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 10 Januari 2011

PEMBUKAAN 2011

BYE BYE 2010
HI 2011

Ketinggalan zaman dah aku ni. dah tengah-tengah bulan baru nak wish..dasar lembab..maaf ya kawan-kawan..

kehidupan sejak kawen ni sgt sgt sgt sebuk nak berfesbok pun tak sempat even thru iphone tapi still tak dapat nak catch up. kawan2 punye kembang kembangan hidup.semua tuduh aku dah lain.dah sombong huh sedih.korang kawen la dulu baru korang faham..aku stilll fasya yang sama. yang clumsy yang selalu lupe birthday kawan2 hahahaha yang takut lipas euuwwww yang cakap laju-laju sebab takut terlupe ape aku nak cakap teeeheee terime kasih kepade yg faham .. cuma lepas-lepas kawen ni kondisi badan tak berape nak ummppphhh.. asik demam asik sakit aku pun naik rimas naik penat.ngade2 sungguh ko ni badan mentang2 ade suami haish!...kepada encik suami harap bersabar ye bukan sebab awak sy jadi camni.badan ni terkejut kot muhahahaha (in case if die terbukak la blog aku ni die bace teeheee love u)

ramai jugak yang tanye aku gambar kawen mane. aku bukan kedemut tapi aku sendiri pun tak dapat lagi gambar2 tu or video gambar kawen aku tu.. sabar ye. nanti aku sempat aku upload kat fb ngan blog skali..aku akan sedaya upaya mengAKTIPkan diri membelog ini..sabar naaa... (boo tipu...tetiap tahun aku janji camni muhahah)
di kesempatan ini aku nak ucapkan terime kasih banyak2 kepada semua yang hadir ke MAJLIS PERKAHWINAN AKU =) jika ade terkurang ape2 or mane2 bahagian harap maafkan ye =).

3 ulasan:

Hidayati Farhan berkata...

ahhh ko memang lah si demok. suka mungkir janji. msg aku x rep. mencikkkkkk si demok, sib baek kwn baek kannnnn

Unknown berkata...

hahahaahaha mane ade aku mungkir janji ko ingat aku hazami ke? ahhahaha

Fathiyah FNAH berkata...

fasya syg, messy suda tuka link blog. check it out.