Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 22 Februari 2011

Januari punya perangai

MERAH:TIDAK


BIRU:MUNGKIN


HIJAU:IYA





SAYE JANUARI PUNYA ORANG



Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik.
(aku tak pernah ada cecite pun dan selalu maenmaen)



Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
(entah no komen hahaha)



Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan.
(pemalas tahap 3 dan ape aku buat semua menjahanamkan je.)




Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.
(meja kat opis aku pun dah macam zoo camne aku nak ngaku aku ni teratur??)



Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.


(aku mudah nangis pastu fikir bukan-bukan padahal takde ape pun booooo hahaha)

Pandai mengambil hati orang lain.
(no komen =) if korang kenal dan hidup berdekatan ngan aku korang kenal aku camane)



Pendiam kecuali telah dirangsang.
(aku pendiam HAHAHAHAHA)



Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi.
(yup aku pemalu dlm setengah2 perkara if semua bg perhatian kat aku dan dengar aku ckp ..wahh malu gile..hmm tergolong tak dlm pemalu? hihihiihihi..tapi pasal daya tumpuan hmmmmmm aku seorg yg blur sepanjang masa)



Mudah mendisiplinkan diri sendiri.
(oh tidak hahahaha)



Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.
(sejak akhirakhir ni ya.antibodi sgt lemah kot)



Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya.
(suami aku kata aku tak romentik tapi aku romentik tau)



Cukup sayang pada kanak-kanak.
(bukan sayang saja malah akulah kanakkanak itu muhahaha)



Suka duduk di rumah.


(layan dvd goyanggoyang kaki suka sgt)

Setia pada segala-galanya.
(susah nak explain cuz aku suke tukar2 barang dan mudah bosan tahniah.)



Perlu belajar kemahiran bersosial.


(aku dah terlalu ramai kawan jadi tak perlu kot)

Sifat cemburu yang sangat tinggi
(mestila ai kan perempuan muhahahaha)








Tiada ulasan: