Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 8 Februari 2011

sesi mengkuruskan badan

ini budak seberat 17kg padahal umur baru 2tahun lebih..percaye ke tidak?suke makan..die susah nak dekat ngan org agak penakot sikit ngan vakum pun taku mencicit2 lari klo dengar vakum mcm momoy dah aku rase hahhaha tapi klo korang ade makanan tanpe segan silunye die dtg..hahahah sebijik cam kucing aku momoy hahhaha die ni anak buah sulung aku belah ayah jadi mmg timangtimang sgtla dlm family semua berebut nakkan dak gemok ni..


sesi membuli kok lang perempuannye dihari jumaat tghhari panasterik kau tahu...


die ni sgt pelik.suke men gelongsor tapi gelongsor yg bertutup die takot maybe cuz die rase takot terkeluar kat tempat lain agaknye hahaha aku sebagai makcik yg berhati batu ini telah mengangkat secare pakse budak gomok ini lalu..


menolakknye turun sambil kedengaran suare pelat tu ckp oe ta nak..aku plak kt blakang HAHAHA saje..


takot takot pun senyum je die turun tu..tipu punye budak gomok..


men jongkat jongket ngan aku hahhha ko agak sape lagi berat??hahahhaha


tengok budak gomok ni senyum jahat..sbb berpuas hati dpt mengHITAMkan kulit atok ngan makciknye ini..haisshh dahla gigi karat kene gigit tikus...





gelongsor ni die tak takut tapi bile dah sampai bawah die cakap..sakit..mane tak sakit dah gelongsor tu terjemur tgh panas mmg peritla ko duduk atas die kan?aku gelak kuat2 hahhaha





aku pun terpakse join main hahhahah seronok..ehhh derite sungguh..





kapal teteknik yg tgh2 nye ade lubang ternakan lipascicaktupaitenukjimbit eeeee kotor..


tu dia 2 budak gemok eh aku tak tergolong ok..ehh tapi nape aku nampak cam 2 plak hahhaha


bontot besarr punye pun..budak gemok kecik tu ye..bukan aku tau hahaha


buaian pun tak dpt nak menampung die ni hahaha


kok lang perempuan yg die plg suke sukesuke membulinye pun..



NOTAKAKI: jage budak terlebih kebesaran ini boleh buat kite kuat otot dan juge kurus sekejap sbb peluh banyak keluar dan penat sungguhsungguh tapi kendian tu gemok balik sbb teman dak gemok ni makan eskem ngan jajan.

sekian tahniah.

Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: