Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 18 Mei 2011

dibuli T_____T

pada suatu petang yang tak berape nak petang datanglah makhluk kecil ini ke dobila seperti biase.dan toklangnye membawe nye ke 7eleven balik dr 7eleven ngan muke yg macam ni



menunjuk nunjuk eskem nye yg mcm tak best je aku tgk..



eskem sampai ke pipi dah.



disebalik esekm yg mcm tak best ni sebenarnye ade satu cerite len yg buat aku rase nak telan je budak demok ni!aku terpakse makan bahagian esem yg die dah pecahkan dulu.



ni bahagian aku.T_____T ceritenye mcm ni budak demok ni sblm g ikot kok lang nye kuar die ckp kat aku yg die nk eskem pisang sedap sedap murah je katenye.aku rase eskem yg die ckp ni eskem mat kool tu..skali sampai je kat 7eleven die tunjuk lain eskem corneto strawberry.puas la kok lang nye pujuk amik yg cokelat die taknak jugak.jadi kok lang nye redho jelar beli eskem yg die nak tu.dapat je eskem tu dengan berlari nye die nak pergi kat kereta yg mane kok lang lelakinye tunggu dlm kete.jadi korang paham2 jelar klo dah si pendek demok ni lari kan mmg ajaibla klo tak jatuh.drama tom tom bak pun bermula melalak die kat depan 7eleven tu nak eskem lain cuz eskem yg die pegang tu pecah.mmg belikan eskem lain tp perisa still same..balik dobi ngan muke riak nye dibagibnye aku eskem yg dah pecah huh tak senonoh punye budak!


last last die tak makan pun eskem starwberry tu die sambung main helicopter aku la kene habeskan eskem baru die yg tak sedap tu mmng kaki buli punye budak!lenkali amik la cekelat sedapla jugakk..uwaaaaaaa

Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: