Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 5 Mei 2011

kesibukan tahap minima

sekarang UPENA tempat baru aku..


even dekat dengan PUNCHCARD



dekat dengan pintu keluar..



meje besar ruang luas..



mengadap tv dan remote aku yang punya....TETAPI...
semua tu tak bermakne bagi aku T____T


keje aku tak pernah berhenti.nak g toilet pun aku rase cam buang mase cam tak cukup je.8jam kat opis mcm tak cukup je T____T tup tup dah pukul 5 sampaikan AR aku ckp "fasya ni klo kite pusingkan balik jam tu pukul 4 pun bukan die sedar dah pukul 5 time balik tu" hahaha nak gelak pun tak terdaya penat.aku bukan tunjuk rajin depan bos tapi klo takde bos pun aku mmg camtu skrg ni.sungguh penat kepale otak ni nak menghafal bermacam formula pengkiraan yg ade..

nasib baik ofismate baru aku kak nana ngan abg imran nak guide aku mcm mane nak buat keje kire2 ni.yg sabar tiap kali aku asik bertanye je..harap2 dieorg teruskan bersabar cuz aku akan tanye dieorg sepanjang tahun kot..korang agak aku kene makan penampar tak nanti cuz asik bertanye je? uwaaaa

p/s: ya ALLAH permudahahkan la aku untuk ingat semua cara kerja yg baru ni..klo silap kira mahunye aku yg kene bayar balik..uwaaaaa...

Tiada ulasan: