Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 13 September 2011

kuih raya tahun ini

barang siapa yang datang beraya dirumah aku diwajibkan merase semua kuih muih dibawah WAJIB ok.kerna semua kuih muih dibawah adelah dibuat sendiri bukan tunjuk tunjuk ape brg tunjuk tunjuk hahaha(padehal menyesal sakit pinggang buat kuih hahah)



inila barisan kuih yg ikhlas dibuat(sile buat rentak lagu bahtera merdeka eh betul ke?aku rase mcm adik aku tipu aku je ala lagu tg merdeka tuuuu)









ini adelah kuih keladi bunting ( apekah???) percaye la sedap sebab tunang cousin aku sudah habiskan setengah balang.



coklat nestum ibu reke sendiri kuih ni tiru kuih mane ntah dah lemau die salahkan coklat yg aku ajar hahhaah mmg la yg aku ajar coklat tuk taruk atas kek bukan beskot(ta sedap) nexxxtt kuih pleasee



semperit sedap ta tipu punye sebab aku je yg balun kuih ni dah tinggal sebalang je






ini kuih susu sedap rase nak makan tanpe henti ta tipu.



cokelat chip versi kure kure itam



cokelat versi berterabur edisi akhir di uli ketika sudah malas ;) ini resipi saye turun temurun dr sy hahaha if ade aanak anakk cucun cuccunn sy akan turunkan kepade mereka (berangan) walaupun bentuk buruk but kuih ini adik ipar aku sampai sorok tak bg tetamu mak mentua aku makan cuz die saje yg nak makan sgt buruk perangai hahahaaha


lastly selamat hari rayyaaaaaa. - Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: