Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 4 September 2011

raya 2011(part1)




Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
buat semua kawan kawan blogger dan juge anymous dan jugak pengintai pengintai tegar. ;) hi.

ini tahun pertame aku sambut berdua as a wifeyyy istilah lain isteri(tak berape nak solehah tapi mithali mungkin)

raye tahun ni perasaan tu berbelah bahagi.seronok ade.susah hati ade semua pun ade.

yela dizaman single doludolu semua bende disiap kan dihadapan mate bile celik di pagi raye.boleh tengok ayah,pakcik2,sepupu2 lelaki semua ke masjid dan aku masih golek2 bersame sepupu perempuan lain di atas toto secara berJEMAAH.
tahun ini.terpaling bangun awal aku ;(
siapkan suami nak pegi sembahyang raye yela kang aku golekgolek sat g kang "syg, baju""syg,pakaikan butang""syg haih ku kakikan kang bangunla siapkan abg" wakakkaa imaging aku je berani suami aku nak sound aku camtu?...
pagi pagi raye lepas suami g sembahyang masuk rumah wan balik tgk sepupusepupu perempuan yg tetiap tahun tido berjemaah bersame-same aku masih berjemaah bersamesame mereke aje.JELES ok!



ini adelah sepupu yg tetiap tahun tido secara berjemaah dengan aku tapi tahun ni akubtak dapat join T____T kene bangun awal takpe lagi 2 tahu turn ko pulak fara oiii..time tu aku akan gelak besar WAHAHAHA lebih kurang camtula besarnye...

selepas aktiviti dengki mendengki tengok org tido..tayang muke sikit kat dapur (hihihi)pastu usikusik sikit periuk (kononkonon buat keje) pastu capai towel mandi siap siap cecantik cepat2 dengan akal yg bijak bile dah berbaju cantik tak perlu buat keje dapur lagi wehhhuu BIJAKKAN??menantu sapela ni hahaha



sejak kawen jarang tangkap gmbr sorang cuz nanti en suami akan tersentap hati takde gambar die.inibje gmbr aku sorang yg aku jumpe tapi muke tak senonoh hahaha

tahun ni tahun paling gemok.tapi ape aku kesah ibu bisingbising suami tetap syg ;) hahahaa yg penting hati aku happy dan aku bangga jadi diri aku sendiri..tak tiru mane mane org tak malu utk tunjuk diri aku sebenar.ini sejujurnye aku.mulut selaser tuannye.ampun dan maaf diminta selamat hari raya(erkk takde kene mengene aku rase)

p/s: perlu ke menyamar jadi org lain then komen diri sendiri?selepas terase dengan entry org lain.haih inibmcm punye org pun ade.


sambungan....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: