Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 22 September 2011

raya 2011 (part 2)

rasenye tak basi lagi kan aku nak bercerite pasal raye?takdela cerite sangat cume nak share gambar dengan kawan kawan ;)


ini 2 hero kecintaan saye.ya ayah taknpernah reti berdiri tegak mestinnak senget benget.haih



ini juga kecintaan dan kebencian sebab mmg always gado ngan aku dan seksa aku tapi tempat aku bergantung juga bile susah.hohoho getam getam ini adelah seekor adik hahha ye mmg rupe gergasi gordon tapi die adelah seekor adik aku.


boria di pagi raye ;) tahun ini tema pink semangat kedah. haih panjangvtajuk tema kami tahun ni.ini adelah ibunda kecintaan dan kegarangan dan kebebelan terserlah T___T panas telinge bile die start bebel


ini adelah poksu(perlu ke gambar poksu dlm ni?) die bujang sedang mencari dan sewel lebih.


kereta baru poksu tahun ni duit raye semua dapat.10 hengget ;).


first time mintamaaf dipagi raye sebagai isteri kpd suami haih.siap dapat duit raye ;)


my hyperhappyfamily.ini nyawa saye































p/s; ini adelah apebila ade mood nak berupload gambar tapi tiade mood mahu bebel dan tulis jadi aku rase bile aku merapu2 skrg time tgh bukan mood nak menulis rase mcm tak sedap tak best dan poyo jadi nye ayatayat aku jadi enjoy jelar gambar raye ini ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: