Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 25 Mac 2012

#anymous


#Anymous-jika anda punya atau tidak punyai blog akan tetapi anda tidak mahu guna nama sebenar.

-aku tak pernah jadi anymous untuk mane-mane blog pun.so untuk certain certain kes jangan nak berangan konon aku yang komen.siap nak pakej perli-perli bagai.bagai hidup kau tu sempurna sangat.takde keje aku nak tengok tulisan kau yang errghh tak faham kenape perlu wujud blog tu..aku tau hal ni pun selepas seorang hamba allah ni bercerita tentang hal tu. dan die tersangat tahu tulisan anda yang tak beradab itu tuju kat aku. nama aku nak pergi tengok blog yang erghhh mual nak tengok tu jangan harapla kan.banyak lagi blog-blog lain yang sedap tekak aku nak membace dari blog tu.

Aku suke name aku.aku suke blog aku jadi dimane2 aku nak letak komen aku tetap setia tunjuk diri aku.so please behave jangan nak tuduh yang bukan-bukan.aku tak cari pasal jangan nak mula.

Doa org-org teraniaya ni makbul lebih-lebih lagi yang teraniaya tu Mengandung.beringat sikit Yee..



Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan: