Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 6 Mac 2012

hari keluarga part 5 FINALE

Malam yang ditunggu-tunggu muhahhahaha..kamiorang sediakan banyak hadiah banyak sangat ok tapi sayang masa sukan siang tu tak cukup masa jadi banyak game yang tak dapat buat.maybe hadiah yang banyak-banyak ni kami simpan untuk next family days versi berangan muhahaha.

cabutan bertuah mmg comfirm semua ada dapat lepas tu ade lagu hadiah untuk double bertuah hah kau mean mmg triple bertuah la sape dapat hikhikhik..



kamiorg susun hadiah demok demok yang lain dah beratur amik makanan...
lapaaarrrrrrrrr lapaarrrrrr




acara membagi hadiah bg kategori kanak-kanak.
anak abg imran cakap dekat bapak die.
 `danish terpakse main sungguh nak menang hadiah sbb danish tau daddy takde hadiah'
errrkkk bukan mmg semua budak dapat hadiah sorang 5 ke menang ke kalah nye pon? haih budak ni..

ketua segala budak en MAun hahaha takdela die wakil anaknye sbb anak2 nye dah pengsan tido..


cabutan bertuah yang semua org pun dapat =)

MC kite malam tu en MOHSEN.


picture by group.





cabutan bertuah lagikkk..

ni cabutan double bertuah HAMPER =)


tak aciii laki bini dapat cabutan double bertuah huih..


dan rezeki baby aku dan suami dapat cabutan bertuah paling besar dn paling last sekali hehehe nasib ade tak datang jadi name aku naik last sekali muhahaha rezeki baby org kate hehehe


TAMMAT

p/s:insyaallah if ade lagi rezeki kamiorg buat family day aku akan pastikan aku dapat join semua game muhahahahah aku nak bolot semua game yang ade.. MUHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

Tiada ulasan: