Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 6 Mac 2012

hari keluarga part 4 pesta air

Selepas sukan di tepi pantai kiteorg beralih pula ke laut..eceecececceececceeeee banyak cantik ko laut. bersukan pula di pool..

kami org turun macam lautan biru dah dekat pool tu mane taknye baju jabatan warna biru memang memBIRU la kat sini..




belom mule acara lagi dah ade org jatuh lemas even ade pelampung tapi aku dpt tangkap gmbr hujung kaki die je...anak sape la tu..terus fobia taknak join sukan muhahahaa



si UNCIT abg zizul ni menunjukkan ke lajuan kuak lentang gaya dugong nye.. mmg laju siotttt


gmbr bawah ni aku tak faham ape motif kak fiza???kenape yg hurung die sampai tiga org..oitt main tipuu patutla menang...

mule mule suami aku di tolak pelampung nye dengan suami kaka nana.

lepas tu suami kaka nana pulak di tolak pelampung oleh suami aku. so sweet erkkk...


rescue boat operasi menyelamat itik itik yang disorok.









group 2 paling teruk kene buli..tak percaye tengok gambar..






kaka nana men tipu gune kuase suami membantu..



meriah kan mmg meriah aku jadi tukang sorak je kat tepi kolam T_____T.
Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ulasan:

kaka nana berkata...

so sweet ye!!! hahaha...kat opis kaka nana tolak makcik fasya..kemudian makcik fasya tolak kaka nana...so sweet kan??? kan???

Unknown berkata...

banyak cantik muke kaka..panggil aku makcik ye org tua.. nanti kau yeeeee.....hahahhahaa