Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 30 Jun 2010

surat kabar aduhai surat kabar.

TAHNIAH kawan-kawan, aku yang pemalas memBELOG ni tetibe arini tersampuk antu rajin muhahahahah mmg arini aku rajin. rajin g isi minyak tanpe tunggu adik or bapak aku isi (pauu skali duit dieorg skali),rajin basuh kete(upah tukang cuci 10hengget je mahal huh!)paling penting aku TERAJINNN bace paper aku nak share ape pendapat aku yer.

Arsenik pembunuh senyap

Semalam, akhbar melaporkan sajian timun dan lobak merah segar diberikan tentera Israel kepada tahanan anak kapal MV Mavi Marmara yang membawa bantuan kemanusiaan kepada penduduk Gaza pada 31 Mei lalu disyaki direndam dalam bahan kimia beracun arsenik bertujuan membunuh semua sukarelawan terbabit secara perlahan-lahan. Ketua Misi Life Line For Gaza (LL4G), Noorazman Mohd Samsuddin ketika mendedahkan perkara itu berkata, selepas mengetahui darah tiga sukarelawan Indonesia yang turut ditawan rejim Zionis itu disahkan mengandungi arsenik tinggi, pihaknya mengesyaki ia berpunca makanan diberikan ketika dalam tahanan. Noorazman berkata, berdasarkan maklumat diperoleh daripada rakan seperjuangannya di Indonesia, empat daripada 11 sukarelawan yang menyertai misi terbabit sudah membuat pemeriksaan dan hasilnya, tiga daripada mereka disahkan mempunyai kandungan arsenik tinggi dalam tubuh. Katanya, dia turut mendapat maklumat beberapa rakan sukarelawan dari Turki juga mengandungi kadar arsenik tinggi dalam darah. Bagaimanapun, katanya, enam aktivis dari Malaysia yang melakukan pemeriksaan perubatan disahkan bebas daripada keracunan arsenik, manakala enam lagi akan melakukan pemeriksaan sama dalam tempoh terdekat

kenape ye berite yg mcm ni surat kabar taruk dekat blakang2 muke surat yg kecik je colum die..if org mcm aku ni mmg tak berape pedulik nak bace semua (kes malas yer) sure aku terlepas bace ttg ni.. yang aku heran ape kehal cerite murah yg orang dah muakkk sgt2 nak bace die buat HEADLINE!

hmmmm tak habes-habes perempuan ni.. kawen jelar oii asik gossip ko jer..tak kuase aku huh..skrg ni bile muke die dlm drama ape-ape pun kuar tv aku terus tukar channel lain =) mak nak muntah nokk tgk muke ko tu ahahahaha lagi satu yg hangat skrg ari video ariel dgn bunggaaaaa uuiiiiiii mantap ahahahaah cerite pasal ni best ngak dengar nak bace ahaha...


p/s:tapi aku nak marah sangat pun tak bleh cuz kakak kat opis aku beli metro arini semate mate nak bace cerite gossip2 artis tu adduuaayyaaai tahniahlar ye :)

Tiada ulasan: