Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 21 Ogos 2011

kuih raya#1

hari ini hari ahad.hari sepatutnye aku bergolek gelantang dengan suke rianya.tetapi tidak dihari ini kerna aku dengan sukerelehatinye bersemangat separuh puase membuat kuih raya.



sebelom masuk oven.



hi baby kuih dlm oven.



tadaaaa siap masuk dlm bekas sbb lepas kuar oven tu terlupe nak capture haih.




setelah se adun aku buat adun tang kedua tekap bunga aku ilang T______T every year pun kuih aku tak pernahla nak sepesen mesti mcm2 bentuk serupe yennayenni ..



adunan yang kedua jadi bentuk LOVE hihihihi magik. time ni dah penat pinggang pun dah cam nak kramm je jadi besar gedabak kuih aku tak mcm mulemule tadi hihihihi



rase pun cam berubah sikit adunan kedua ni (kantoi makan hahaha) almaklumla bile dah rase hebat kuih adunan yg first tu sajela dok tambah perisa perisa lain akhirnye menyesal uwaaaaa termanisss ..hadap jela nak buat camne takkan nak lontar peluru plak kuih2 ni..



sekian edisi kuih yg pertame aku rase mmg ni la kuih yg pertame dan terakhir aku buat tuk tahun ni tak larat yang oii tulang dah mereput huhuhu..


p/s: nyesal buat kuih sampai 2 adun uwaaaaaa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan: