Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 18 Ogos 2011

suspek pencurah asid

tajuk tak nak kalah tu..kepada kawan kawan gambar ni aku amik mase btol2 depan tv kebetulan berita keluar cerite ni dengan aksi detektif pencen nye aku terus captured ;)


ini lakaran gambar suspek yg curah2 asid sesuke hati dekat area kl ngan shah alam.perhatila sekeliling mane ar tau ade mamat mamat yg ala-ala mcm dlm gambar ni bawak je ke balai..(sian sape yg tak bersalah)pedulik ape kesian pade mangsemangse yg kene asid tu..fikirla if kene kat family kite kan?kawan kite ke?jiran kite ke?comfirm aku jamin seram semua org nak keluar rumah.jadi jaga jaga ya cik salmah(eh mak mentua aku salmah tu ehehe)

p/s:gmbr suspek tu mcm fizz fairus plak aku rase hahaha

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Saham 23/3,Shah Alam,Malaysia

Tiada ulasan: