Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 8 Ogos 2012

Menu berbuka Puasa hari ke 18

Biase la time rehat2 kat opis ni time ni la aku godek2 gambar makanan kat henpon sendiri bile tengok je terus perot bergelodak lapar haih.. kasihann anak..sabar yaa sini aku nak share lauk yg dimasak ibu utk hari ke 18 =)
Feveret semua umat aku rase Kobis masak lemak aum aum
sotomg kurus masak sambal
ikan terubuk bakar ngan sambal asam resipi sedap ibu.
sardin kurus murus kering goreng secara berjemaah.
momoy goreng tepong eh eh eh.. tak masuk senarai..
 sekian mari kite terliur sama-sama nyumnyumnyum...
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 ulasan:

--cik' ctpa-- berkata...

lau momoy yg kne goreng lalu ke ko nk mkn?bg kak iha pon kak iha tak nak hahaha

--cik' ctpa-- berkata...

lau momoy yg kne goreng lalu ke ko nk mkn hihi

bulan darling berkata...

klo ngah lapor mcm ni bg ape pon sanggup telan kak iha hehehehehe.. goreng kak iha pon sedap kot.. kak iha goreng berlada hehhehe