Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ahad, 7 Mac 2010

Birthday terlewat yg ke 25 :)

Actually tahun ni aku diCelebereeettkan sebannyak 2kali...ari yg sebenar2nye tu celebeerreettt dengan family aku kat kedai cousin..ade gmbar tapi kat hp tunang yg takde cabel n hp aku yg canggih tapi menyusahkan ni tak bleh belutot..aku tak tahu ape punce rosak kot..(padahal tak reti gune ahahha)..so ni plak dibelanje sempena besday aku yg ke suku abad ni oleh balong n kak umi aku yg boyot eheheh nandonggg..firstime g TGI friday. So aku sgt batak so maaflar ye ahahaha adik aku pun first time ngak aku tay die batak ngaj tapi cover2 huh mencikkk..


air ni lemonade ape ntah sgt masam tapi mcm best...sbnrnye ni air adik aku tapi die taknak kiteorg tukar cuz aku pin tak suke air aku ahahah


Ini ape pun aku tak tau cuz di orderkan oleh tukang pembelanje eheheh


Sangat tamak ini org semua pun die order huh tapi takper dimaafkan cuz die pembelanje ahahha


Air aku yg ditukar putih sgt aku tak ske eheeh


Ini kek cam sekerim die cokelat crunchies tu aku pun dah ckp belit2ahhahah


Gemok gemok gemok gemok jadi maaflar yer ahaha org gemok mmg selalu tamak tapi untung ahahaha


Bersame pembelanje eheheh terime kasih ye kalian due nanti blanje kami lagi ditempat pelik2 lagi ahhahah

P/s;besday aku dah lepas 27hb januari sebenarnye tapi aku baru berkesempatan nak bercerite jadi maaf lar yer ehehehe

Tiada ulasan: