Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 23 Mac 2010

Faisyariza yang dulu







Hidup aku nampak seperti sempurna..
Tapi terlalu rumit dengan bermacam-macam.....

Kata-kata akhir kamu terlalu membunuh aku untuk terus hidup sebagai faisyariza yang dulu...

Mane pergi die?aku rindu faisya yg dulu..
Yang terlalu tidak memperduli tentang apa pun kata orang...
Yang disenangi orang lain kerna sikapnnya...
Yang berani lakukan apa yang orang lain tak mampu lakukan dan akan cuba sehabes baik biar pun gagal....
Aku rindu faisya yg dulu..
Yang berperangai manis-manis...
Aku terlalu rindu diri aku yang satup itu...

Aku benci faisyariza yang sekarang..
Terlalu mudah mengalah..
Terlalu berserah..
Terlalu lemah...


Mane diri aku yang kuat dulu..

Jika kalian jumpa jemput dia pulang boleh ya..
Tolong aku....

Tiada ulasan: