Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 2 Mac 2010

(part 1/2) hari keluarga di melaka

dekat sebulan aku sediakan aktiviti untuk mlm punye aktiviti rase tensenn jer rancang menatang game yg mcm2.. yelar deal ngan org tua yg banyak bunyik n banyak songeh aahahahh pak2 sedare aku n mak2 sedare aku jenis kecoh sket..GILE n tak terkawal kadang2 tu..tapi semua sporting cuz dah semua nyer gile kan aku nak cakap ape muahahaha..

acara pertama ialah birthday surprises yang aku tak tau pun takde dalam senarai sbb tu lar majlis yang aku rancang lambat dimulekan..harijadi mak long foziaahh u ooll ahahaha
yang bawak kek tu anak die yg gile sakai sukar nak dibendung kesakaian nyer..


tengok muke aku serupe tenuk.




pastu berjoget lambak sekejap dengan mentor nyer 3 ekor monyet nie ahahah budak2 mc d..









dengan bapak2 budak pun berlambak2 bersama anak-anak kecik nyer ahahah tak sedo diri betul buat malu jer ahahaha







ibu please behave aduyaii die pun terlebih kene sampuk ni..

lepas je habis acara selambak tu sambung plak acare amik hadiah yelar dah rentung men game yang aku buat siang tadi sampai lemas2 anak orang aku buat ade lar ganjaran nyer kan? tapi aku rase yang kalah lebih over dr yg menang..
pertandingan mewarna yang mak-mak dieorg yang tolong kaler kan ..mmg hampeh!

alamak camne aku boleh terUPLOAD gmbr bapak aku ni aduyaii..

oii ini pertandingan kanak2 tapi kenape ramai yang dewase dr kanak2???kesian budak blakang tu langsung tak nampak muke..no satu plak tu ahahah


ini carik syiling dlm kolam kot entahlar aku tak ingat tapi acare ni sebenarnye aku kalah tapi biase lar pegadilnye bapak aku kan\/ ahahahaha
lepas abes merapu bagi adiah mule lar aktiviti yang aku arrange kan ..
pertandingan karaoke duet..oleh kerana aku serba faham yang dlm family aku ni takde sape pun yang pandai nyanyi perasan jer lebih jadi pertandingan ni diberi markah berdasarkan persembahan takkesahlar suare ke kutub utare sekali pun tapi klo persembahan dapat tepukan paling gemuruh kire handal eerrk gemuruh ke???lepas tu pasangan bukan sesuke hati boleh pilih tau kene cabut undi kire nasib ahahaha..tapi pengadilnyer pasangan lawan tu sendiri ahahah lagi gile mase aku kire markah ade yg bagi markah 1per 1/4 gile kejam ahahaha
ini pengadil yang kejam2...


ini poklong aku aduyai aku rase dah macam musang berjanggut .. beria2 nyanyi klo korang nak tau dr petang tu berkali2 ngak practise pastu asik tukar lagu jer ahahahahaah tapi kalah.. *mmg nak bg kalah pun ahahaha sbb yg kire markah aku so ape ade hal? ahaha
adik aku ngan makcik aku..yang sesnyap sesenyap nyer ahaha
yang ni paling over aku rase nak bagi kaki siap pusing2 buat breakdance tapi nyanyi ntah kemane 2 ahaha jimbit jimbit.
siap salam pegadil tu nak amik hati ahaha
kesian ude duet dengan laki die yang langsung nyanyi ke lauut ahahah


ayah aku membuat pujian palsu huh..

beriya2 tarik kalah ngakk booooo


pak andak aku yg istimewa even tak tau bace tapi die hafal lagu.. teraa kan kan.

kelab peminat ibu menandong

air ketuban dah pecah lar tu ahahahaha



penyokong-penyokong ibu menandong


perhatikan gmbr blakang tu cik ali aku beria2 die berlari nak bergambaran dgn artis yg persis mawi ni..
siap d pakej sain autograf lagi.

pak lang & mak lang

mereka dua ni tahu menyanyi jadi dengan perasaan hasad dengki nyer mereka sekalian memberi markah paling sedikit aahahaah beriye2 menyanyii kesian siberak2 ni ekekeke

sepupu aku yg paliiiinnnngg sewel!!! pecah perut ko tau tak??!! sebaik tak terberanak anjang aku yg tgh ngandong tu sbb gelak sampai tak cukup nafas dibuatnye si eddy gile ni punye keje!


perhatikan semua gmbr org2 dibelakang tu semua tak berhenti gelak dr mule die buat persembahan sampai abes..
dengan bontot alar2 ziana zin sebelom kawen joget alar mas idayu ahahahaha mmgaku gelak sampai sakit perut aduhaaiii

sebaik anjang aku tak beranak malam tu cuz gelak sampai senak perot..
mak die mean mak long aku beriye2 lar nyanyi lagu mas idayu senggol-sengolan tapi si sewel ni tetap dengan joget die dengan muke slumber die....bodo tau ko ni dy ahahahaha
actually sebelom persembahan die ade tunjuk aku bumper buatan die tu..mase die tunjuk tu kecik je pakai bantal kecik skali time betul2 keluar bumper alar kak pah..ahahaha

tapi yg sedihnye die pakai bantal kesygan aku!!!!!hannnggiinn tapi aku tak berenti gelak ahahahaha tak jadi hangiinn...

ibu berduet dgn pak anjang aku yg paling pemalu aku kire akan tetatpi pak anjang aku maybe tertelan ubat makjun kot hilang kemaluannyer eehhhhh mcm tak senonoh je bunyi nye..hilang penyegannye maaf ye kengkawan aaaahahahaha

ibu sudah mule menyakaikan dirinye...

sampai lunyai ibu kejekan pak anjang satu banglo dibawaknyer pusing...
artis paling famous mlm tu en ralman amir wuuhhuuu paling ramai peminat
(ayah tlg jgn perasaan sgt yer)

duet yg paling ramai peminat iwan dangdutlar katekan..

ayah tolonglar jgn nak berlagak dahlar rabun nak pakai ngak spek itam mcm mane nak bace tulisan kat tv tu?aduyaiii...
bapak ku disampuk antu iwan dangdut
(ayah kakak malu =.= menantu pun ade tu aiisshhh)

aku n pakcik yg depan dj tu adelah mastermind yg selalu kene marah denan pemain yg tak puas hati kenape bile mereka2 kalah...hangiiinnn jer...



hah ni mereka-mereka menjadi be your self aiisssshhh (ketidaksopanan&ketatasusilaan)
TAMMAT.
ps:bende ni dah lame simpan kat draft cume takde mase nak publish ni aku publish buat sejuk2 kan hati..

Tiada ulasan: