Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 18 Jun 2012

scan 26minggu. hisap jari.





Alhamdulillah si anak sehat walafiat dan menunjuk perangai waktu doktor hamid scan perot aku petang tadi.
Memule doktor ukur kepala lepas tu die terus scan bahagian muke ngan badan mulenye si anak diam.aku tgk jantung die je yg berdup dap. Terlintas kat kepala.aku mane la.tangan si anak.ni..betul2 aku habis ckp die terus angkat tangan die masuk.dlm mulut..alahaiii terharu pun ade. Lapar agaknye yela appointment pukul 2.30 aku mmg saje taknak makan dulu cuz doktor sure nak check air kencingkan  tunggu punye tunggu giliran kiteorg pukul 4 haih mmg kebulur laa. Die hisap jari dia..nampak jelas lidah die.sesekali die mcm tersedu..
Doktor pon gelak tengok siap.cakap eh eh budak ni.dlm perot dah hisap jari..
Haih ape apela anak.asalkan sihat dan sempurna sifat.itu paling penting.
Kawankawan yang budiman doakan aku dan baby terus sehat ya...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan: