Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 19 Jun 2012

ubi sira gula kabung

Aku rase semua org pernah makan ubi sira gula.. heheehe ini semua penangan tengok masterchef selebriti ade satu hari tu chef ape ntah masak bende lain tapi aku terbayangkan ubi sira gula yang menyayat hati. haih.. aku tahan dari minggu lepas nak makan cuz isnin lepas kan aku check up jadi baru semalam la aku dapat makan hehehehe.

Jejaka idaman kesayangan aku ini jadi mangsa tukang kopek ubi sebab aku ngan baby yang nak makan jadi die la kene kopek.. sambil kopek die nyanyi ubi ohh ubii dok ulang nyanyi tu je..

tukang masak utama harusla org dibawah ini hihihi puan sam hehehe
sampai die pon heran slalu nye org ngidam skali skale ni aku tiap2 tiap minggu ade je bende di idamnye HAHAHAHAHAHA nasibla ibu..love u ibuu hehhee



tadaaaaaaa seksi kan? sila menangis secara berjemaah T____T ubi ni sebenarnye tak elok makan waktu mengandung cuz angin tapi teringin punye pasal hehehe tapi sampai ke malamla perot sebu bangun pagi pun sakit badan ngan letih yang keterlaluan mungkin disebabkan ubi oh ubi takpelaaa asalkan lepass ape yang diidam hehehehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 ulasan:

Reiko Kazumi berkata...

Wah nampak sedap. nak sikittttt

Unknown berkata...

hikhikhik sedap manisss hehehee