Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 24 Julai 2012

Addicted Running man

Sejak mengandung aku sangat-sangat suka tengok variety show Running Man. Pantang masa terluang ini la benda yang ku hadap. terkuk kek kuk kek gelak sorang2 sampai semua org pon bising Hahahaha pelik nape dieorg nak bising aku bukan tengok cite sedih2 nangis2 kan ke mengandung kita kene gelak2 bagi mood jadi positive =) nanti baby dalam perot pon ikot positive (kuatkan alasan aku?)

sebelum ni aku dok tunggu je bila la nak hari khamis sbb cite ni setiap khamis 6.30 ptg itu kalau aku bernasib baik dpt la aku tengok dgn super gembiranya tapi kalau ada org jangan harap aku dapat bukak channel ni T__T cuz cite ni aku sorang je layan walaupun sikit2 aku tarik suami aku tengok jugak dan die pin kadang2 tergauk tengok jugak hahahah

since aku dah jumpa satu belog yang ada cerita ni dr first episode siap ade subtitle almaklumla cite korea mane la aku fahamkan klo takde subtitle hehehee sejak hari tu betapa GUMBIRA nya hidup aku hehehee bateri hp abes disebab kan ini je selalunye. tiada lagi pergaduhan suami seisteri or seanak beranak berebut channel tv ngan aku hehehehee






p/s: cuma suami risau sikit takut kalau si anak yg akan keluar rupa korea mata sepet hehehe.. nasib la abg oi hahaha asalkan bini mu ini bahagiaaaaa ...

Tiada ulasan: