Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 20 Julai 2012

ayam masak merah kesedapan

Ini adelah kak maziah geng salah sorang Geng bas sekolah masa kat unit exam dulu. ni salah satu gambar cover cun die sopan kan????

 4org perempuan ni geng bas sekolah masa kat unit exam
 dan ini adelah perangai sebenar die tak senonoh punye kak maz.
The end sebenarnye aku highlight kan cite pasal kak maz ni pasal die telah berjaya membuat ayam masak merah paling sedap yang pernah aku makan. masakan kak maz =) hehehee teringin sgt dari masa mule2 mengandung lagi tapi die busy semalam baru die sempat nak buat akhirnye hilang rasa kempunan hehehehe

sekelip mata je dah licinn sedap sgt sgt sgt
P/s: rindu kat kawan-kawan unit exam sebenarnye mane 2 pon uitm campak aku ni. aku happy je semua tempat ade kawan baru ada geng baru ada kenangan yg boleh aku simpan =) tetibe sejak masuk uitm ni aku ade kawan merata2 tempat. nanti klo aku ade mase aku nak upload kenangan masa kat unit exam =)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan: