Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 3 Julai 2012

fesyen preggy #2

versi baju di outer sekali lagi dengan ibunda hihihi sebenarnye baju ni takde lengan pastu ibuku yang over kreatif nye itu telah menyambung lengan dengan kain yg dirahsiakan dr mane dpt kain itu hahahaha tengok berlengan kan kan kan kan.

my ketua aku aka bapak angkat tiri hahaha aku 7bulan dan die berbulanbulan dah menampung perut cam gitu.. butak macam ayah aku jugak .. muhahaha die kate if die kawen awal maybe anak die sebaya ngan aku dah bercucu katenye... tapi pakcik itu terlewat kawen mcm2 cite die buat hehehee


cube teka kak fiza aka wan maimunah berapa bulan?? jeng jeng jeng hahahaa

boleh anda lihat berapa kati perot aku itu????? hahaha ini sebenarnye penimbang buku yang aku slalu gune utk timbang buku yg nak di pos. berakal jugakla boleh timbang perot rupenye hahahaa

dari mula mengandung klo ikotkan berat aku dah naik 12 kilo org kate normal doa2kan la aku dan baby sehat ya..
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 ulasan:

eMMe berkata...

Assalam Bulan darling! sihat ke ari ni...?? auw..seksi la fesyen baju preggy yg u pakai.. hehehe...

Me kalo boleh nak cari jenis kain yg tak melekat kat perut... yg ni kan kain jenis memeri kan mmg selesa kan...

Unknown berkata...

wsalam emme sebenarnye baju ni takdela ketat tapi sebab badan fasya dah mengembang sgt jadi pakai ape pon nampak mcm ketat je hahahaha baju fasya semua di outer balik dik ibu fasya hehehe